Rabu, 11 Agustus 2010

Jual Payung Pengantin, Tangkai Kayu, untuk Dekorasi / Fotografi Model.























































































































Warna Bahan Kuning ini ya.....















































































































Ongkor kirim payung dari Indonesia ke malaysia mahal, kebanyakan orang Malaysia tidak mau ongkos kirim expedisi dari Indonesia ke Malaysia Mahal. Jadi sudah jelas ya untuk orang Malaysia. Thanks. GBU....





















10 komentar:

  1. Hello..saya dari Malaysia. Mau call tp jauhla..If I want to purchase this umbrella, how should I go about it?

    BalasHapus
  2. Mas, mau tanya. payung ini satuan-nya berapa ya?!? musti beli ya?!? gak bisa sewa?!? hehhe

    BalasHapus
  3. nak beli payung nie...warna peach ada tak?boleh hantar ke malaysia?harga?

    BalasHapus
  4. sayang, gak satupun tertera harganya...
    pricelistnya donk??...

    BalasHapus
  5. saya dari malaysia berapa ye harga payung ini

    BalasHapus
    Balasan
    1. allysa..kamu sudah dapat ke beli payung ni...saya dari malaysia jugak..
      kalu kamu sudah dapat,saya jugak mau tahu mcm mana caranya nk beli...

      Hapus
  6. beapa ya harga payung ini ?? apakah barangnya masih ada ?? boleh beli satuan atau hrs lusinan ? tolong di jawab ya ..thanks

    BalasHapus
  7. saya dari malaysia..macam mana saya nk beli payung ini..dan brape kosnya....brape lama blh sampai malaysia.

    BalasHapus
  8. u all semua dah ada payung tu ? I ada kenal org yang menjual payung2 tu kat KL

    BalasHapus
  9. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus